Censurerad av veckans brott

jag fick en kommentar att jag borde skriva mina kommentarer ang inslaget om Rambo och Rosso på Veckans brotts FB-sida.
sure tyckte jag, varför inte?

anade att dom knappast orkar sitta där och trycka på länkar man klistrar in så jag skrev mina kommentarer där istället.
10 minuter senare var den bortplockad
la då in länken till inlägget där istället med kommentaren:
”hmm.. intressant att min förra kommentar blev bortplockad.
får se hur länge denna får vara kvar”
svar: under 10 minuter, sen var den bortplockad också.

mao, att skriva vad man tycker om GW Perssons expertis, är tydligen inte populärt

extremt pinsamt av svt, som inte svarat på mail ang detta, och censurerar på facebook-sidan

2 thoughts on “Censurerad av veckans brott

  1. Det var intressant att de censurerar kommentarer som kan anses ofördelaktiga för GW. är det bara vissa åsikter som är ”tillåtna” att ha? Det får mig att vilja skriva samma, liknande kommentar själv och prova … som naturligtvis också kommer att plockas bort, men det skulle vara intressant …

Kommentera

