Ny tanke ang hundmorden i Hjorthagen

Eftersom det i Sverige inte är olagligt att ta sitt eget liv, hur kan poliserna hävda att som gjorde rätt som sköt Rambo och Rosso för att ”rädda” hans liv?
Även om det senare har visat sig att ”självmordsförsöket” inte inträffade förrän efter att hans hundar blev mördade?

I alla yrkeskategorier så kommer mänskliga fel begås, problemet är att effekten av ett felagerande inte blir lika märkbart om en kassörska stämplar in fel pris, jämfört med stressade/otränade personer med vapen som drar och avfyrar för att hävda sig och förlänga sin penis.

12 thoughts on “Ny tanke ang hundmorden i Hjorthagen

      • OK. Jag kan acceptera det. Dock så ligger ju bevisbördan på dig om du hävdar att de ljuger. Så som jag ser det på filmen så framgår det ju inte att det är några klockrena lögner.

      • Dom hävdade att hundarna slet sig.
        Dom är kopplade i princip tills dom är döda
        Hur får du ihop att det inte var ”en klockren lögn?” Om jag får fråga?

      • Efter att det kom fram att det fanns filmbevis, det stämmer.
        Jag tycker själv det är synd att det enligt mig ser ut som hundmord.
        Det hade varit lättare att förstå deras agerande om deras story stämde överens med filmen

      • Det är inga besvär, du är naturligtvis välkommen att kommentera och undra, det är därför kommentarsfältet finns

        Min mål är inte fokuserat på dessa tre poliser, utan jag har siktet inställt längre än så
        Uppenbarligen så finns der stora brister i utbildningen hos polis, och det är det jag vill belysa.
        Jag är medveten om att beteendet hos dessa tre, troligen inte hade hindrats med hjälp av utbildning.
        Men det är pinsamt uppenbart att det saknas mycket hos Polismyndigheten

        Följ på du, följer själv utvecklingen här och där och hoppas att nåt händer tack vare dom som jobbar för förändring

      • För att förtydliga. Det hävdas inte att de skjuter i självförsvar. Det hävdas att hundarna drar i kopplen och angriper.

  1. Ska inte besvära dig mer. Jag följer utvecklingen av det här på annat håll. Jag tyckte helt enkelt inte om dina ordval i inlägget. I övrigt skriver du hyfsat nyanserade inlägg.

Kommentera

