Barkley

Idag fyller världens bästa Barkley 1 år.
Och jag har lyckats hålla honom vid liv
Den här lilla fisen har gett mig så otroligt mycket redan på den korta tiden jag har haft honom, och jag känner att han har hjälpt mig otroligt mycket i min personliga utveckling, och jag kan med stolthet känna att han har hamnat rätt här i mitt hem
Cesar Milan säger att ”du får inte den hunden du vill ha, du får den hund du behöver” och jag kan bara hålla med
jag känner mig stolt i hans närhet, och varje dag är ett äventyr för oss båda, där vi båda utforskar världen genom hans ögon
idag blir det extra god mat till Barkley dagen till ära, och om dryga 2 veckor ska han få börja sin första Agility-kurs
jag är fylld av kärlek och ser fram emot vad resten av vår tid ihop ger oss, och vilka sköna personer och hundar vi kommer lära känna

tack till er alla som varit med och hjälpt oss göra vårat första år ihop så fint
kärlek till er alla

20121031-194616.jpg

3 thoughts on “Barkley

Kommentera

