förgiftade hundar


klicka på bilden för att komma till artikeln

ja, nu är det dags igen
det är ofta som sådant här nämns, och det är ”tyvärr” ofta så att det visar sig vara en skröna
vad jag menar när jag säger tyvärr är att det blir lite ”pojken som ropade varg”
vi trubbas av när vi får sådan här info och tar det inte på allvar
och rätt vad det är så är det på riktigt
runtom i göteborg så har jag själv hittat suspekta högar av korv och kyckling
och bekanta till mig har aven dom hittat
där kan vi tacka facebook, det är lätt att sprida sådan info vidare
det kan vara helt oskyldigt, och det kan vara förgiftat
jag tar alltid det säkra före det osäkra och slänger det jag hittar

tyvärr så finns det personer som får en kick av att döda och skada djur, och så har det varit i många år
det är svårt att komma åt problemet så vi får helt enkelt vara vaksamma och hjälpa varandra

 

One thought on “förgiftade hundar

Kommentera

