delning

Tack till er alla som hjälpt till att dela inläggen och Fredriks historia, på FB, via era egna bloggar och via mail
jag har relativt bra koll på vart alla besökare kommer ifrån
men ni får gärna maila in länkar som ni har
gärna även om ni hittar diskussioner på andra forum
första gången jag tog upp ämnet så hade jag strax över 8000 besökare
när jag la upp Fredriks historia hade jag nästan 10000 besökare
och det är till stor del eran förtjänst
i skrivande stund har vi fått 4825 underskrifter här och antalet besökare från andra länder stiger konstant
om jag inte svarat på era mail så är det för att min mailbox är för tillfället bombaderad men jag försöker besvara alla mail så gott det går

och jag vill passa på att påminna er att jag ser gärna att vi sköter det här snyggt, utan dödshot, att vi är för agressiva osv.. jag är ute efter att skapa debatt så klart, men också poängtera hur viktigt det är att vi får utbildat våra poliser
samt att belysa att även ifall jag tycker, naturligtvis, att det är bra att vi har poliser, så borde vi dessutom anamma det faktumet att det finns dåliga människor inom alla yrken
polisyrket är absolut inget undantag
empati varken är, eller har varit ett nyckelord för polisen
och man kan tycka att det är extremt korkat och ogenomtänkt att i ett ärende som dom VET har skapat mediaintresse, att utrycka sig så här

twitter

 

vi får fortsätta se till att vi är bättre än dom

https://hundkillen.wordpress.com
http://www.causes.com/causes/795618-utbilda-polisen-i-djurhantering/actions/1689356
https://twitter.com/hundkillen
hundkillen@gmail.com

4 thoughts on “delning

  1. Det är det minsta man kan göra så att denna fruktansvärda händelse kommer ut till så många som möjligt. kan ju bara hoppas att detta tragiska leder till något.
    har sagt det tidigare men det kan inte sägas för mycket, kanon jobb av dig.

  2. @YB_Sodermalm Vad menar du med ”Som sig bör”?
    Om polis, väktare eller vilket yrke det än är så borde ”Som sig bör” i detta fall vara ”Avstängda i väntan på utredning”. Om jag blir misstänkt för någon form av brott i mitt yrke så blir jag satt ur tjänst, ”som sig bör”!
    Varför är dessa inte tagna ur tjänst? Om de är oskyldiga kommer detta att visa sig, men er inställningar verkar vara att de är oskyldiga.

    Ta tag i problemen när folk säger emot, hur ska man kunna lite på polisen om det bara är en ”klapp-på-ryggen-mentalitet”? Nä, polisen kommer aldrig att respekteras om dessa saker inte utreds på rätt sätt och framförallt visar omvärlden att det gör det, inte bara vi internutredningar.

    • De är inte tagna ur tjänst av den enkla anledningen att de inte är misstänkta för brott.

      Med vänlig hälsning,
      Johan Säfström @yb Södermslm

      • @YB_Sodermalm Himla läskigt att veta att två skjutgalna poliser fortfarande är i tjänst i mitt område Östermalm.
        /Orolig medborgare som sällan hamnar i kling med polisen men är hundägare 24 timmar om dygnet.

Kommentera

