tv4’s version

Tv4 har nu varit i kontakt med familjen och kommer sända ett nyhetsinslag om detta imorgon
jag råder er alla att titta då vi äntligen kommer få veta exakt vad som hände, samt se polisens agerande.

jag har fått kritik för att jag har skrivit så kortfattat om vad som egentligen hände, och att jag inte lämnar ut detaljer
jag har valt att hålla inne på detaljer  jag har som jag inte har skrivit här, samt namn och låter först media (TV4 i detta fall) göra sitt först. är det nåt jag anses missats så kommer jag ta upp det här efteråt
jag vill tacka er å familjens vägnar över att ni har involverat er som ni gjort.
familjen har det extremt tufft nu, och speciellt mamman mår extremt dåligt
jag vet att killen är otroligt glad över engagemanget och jag kommer prata med honom mera sen, för en mer utförlig och detaljerad beskrivning av förloppet

fortsätt gärna spridningen
http://www.causes.com/causes/795618-utbilda-polisen-i-djurhantering/actions/1689356
(1568 namn hittills)

8 thoughts on “tv4’s version

    • When an officer kills or injures a dog that is not a serious threat, other
      significant harms can result. Such incidents often do serious damage to
      community trust in the department and profession. Controversy particularly
      arises when an officer’s assessment of “imminent danger” is challenged by
      witnesses, the dog’s owner, or a video record of the incident.

  1. Jag har själv en hund av rasen Amerikansk Bulldogg o har blivit trakasserad av polisen o anklagad för att jag skulle använda henne som vapen. Ja har 4 barn o det finns ingen bättre familjehund. Utbilda polisen att kunna bemöta alla slags raser istället. Blir så förbannad. Mina tankar går till Fredrik❤

Kommentera

