Vilka är då vi?

jag har bloggat under många år, fast under helt andra former och med annat i fokus kan man väl säga.
denna blogg kommer mestadels, om inte helt, handla om mig och min hund, och mitt allmänna intresse för hundar.
Jag har en Border Collie kille som heter Barkley som fyller i skrivande stund 10 månader
Själv heter jag Elias och är alldeles för gammal för mitt eget bästa.

jag kommer plåga er med bilder på Barkley och hans vänner
dra er igenom mitt och hans liv, förhoppningsvis med en glimt i ögat
jag kommer även förhoppningsvis kunna hjälpa er med ev problem som ni har med era hundar
och även komma med tips om så önskas

detta är inte gigantiskt för er, men för mig så stängs en dörr som varit öppen alldeles för länge och en annan öppnas
det är inte bara en ny sida som skrivs här, för mig är det en helt ny bok i en annan genre

vad jag försöker säga är: Välkomna!

(och ni får helt enkelt stå ut med att designen ändras kontinuerligt i början, eftersom jag har ingen aning om hur jag vill ha det, och antagligen har nån bokstavsdiagnos som får mig att ändra mig konstant)

2 thoughts on “Vilka är då vi?

Kommentera

